ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Επικ. Καθηγητής Ιωάννης Βενέτης, Επικ. Καθηγητής Κωνσταντίνος Λιαγκούρας

Περιγραφή
  • Γιατί να παρακολουθήσω το μάθημα;

"Στην Ελλάδα όλοι γράφουμε, ελάχιστοι διαβάζουμε".

Κοινή διαπίστωση

"Αλίμονο αν στην ηλικία μου δεν ήξερα να γράψω".

Φοιτητής Πληροφορικής 1ου εξαμήνου

"Αρκετές φορές για να φτάσω στην τελική μορφή της νουβέλας χρειάστηκε να την γράψω και να την ξαναγράψω και εξήντα φορές".

Ε. Χεμινγουέϊ

"Φτάνοντας στο τέλος των μετατπυχιακών μου σπουδών διαπίστωσα με τρόμο ότι δεν ήξερα να συντάξω τη Διπλωματική. Είχα άπειρο υλικό που δεν ήξερα όμως πως να το μορφοποιήσω".

Μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ

  • Τόσος αγώνας για την πτυχιακή;

Την εποχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και των επιστημονικών-επαγγελματικών μεταναστεύσεων παραλλαγές αυτής της εργασίας μπορούν να βοηθήσουν στο προβάδισμα μεταξύ υποψηφίων, σε αξιοκρατικές συνθήκες για την κατάκτηση κάποιας θέσης εργασίας.

  • Τι αντιλαμβάνεται κάποιος από μια παρόμοια εργασία;

Την κριτική ικανότητα του υποψηφίου και την διορατικότητά του. Την δυνατότητα να διεξάγει κάποια έρευνα και να καταλήξει σε συμπεράσματα καθώς και

Περισσότερα  

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -