ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Μαρία Βίρβου
Περιγραφή
Το μάθημα στοχεύει στην εκπαίδευση των μεταπτυχιακών φοιτητών σχετικά με τις τρέχουσες τεχνολογίες εκπαιδευτικού λογισμικού και και e-learning, οι οποίες παρέχουν δυνατότητες εξατομίκευσης. Προκειμένου να αντιμετωπίσουμε έναν ολοένα και περισσότερο από ποτέ ευρύ και πολύπλοκο παγκόσμιο διαδικτυακό ιστό, που χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως για την εκπαίδευση μαθητών/φοιτητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης έχει δημιουργηθεί η απαίτηση για “ευφυή” εργαλεία και δομές τα οποία μπορούν να απλοποιήσουν την διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών και να κάνουν την περιήγηση στα sites ευκολότερη για τους χρήστες και ακόμη να μεγιστοποιήσουν την ποιότητα και την πληρότητα της διαδικασίας εκπαίδευσης. Αυτό καθίσταται εφικτό μέσω της ολοκλήρωσης των τεχνικών από πολλαπλούς κλάδους και ερευνητικά πεδία. Μια λογική προσέγγιση είναι να συνδυάσουμε τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης, μοντελοποίησης χρήστη και εξόρυξης δεδομένων για να δημιουργήσουμε websites και website εκπαιδευτικά εργαλεία, καθώς και εκπαιδευτικό λογισμικό για κινητά τηλέφωνα ή για επιτραπέζιους υπολογιστές, τα οποία είναι προσαρμοστικά. Η προσαρμοστικότητα αναφέρεται στην ικανότητα του website ή του εργαλείου να αλλάζει την συμπεριφορά του ή να ανταποκρίνεται σε αντίδραση στον τρόπο που αυτό χρησιμοποιείται. Ένα προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας πρέπει να χαρακτηρίζεται από την ικανότητα να αναγνωρίζει μαθητές-χρήστες, να χρησιμοποιεί μηχανισμούς για να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με αυτούς και να προσαρμόζει την διδακτική στρατηγική του για το μέλλον.
ΛιγότεραΠεριγραφή
Το μάθημα στοχεύει στην εκπαίδευση των μεταπτυχιακών φοιτητών σχετικά με τις τρέχουσες τεχνολογίες εκπαιδευτικού λογισμικού και και e-learning, οι οποίες παρέχουν δυνατότητες εξατομίκευσης. Προκειμένου να αντιμετωπίσουμε έναν ολοένα και περισσότερο από ποτέ ευρύ και πολύπλοκο παγκόσμιο διαδικτυακό ιστό, που χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως για την εκπαίδευση μαθητών/φοιτητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης έχει δημιουργηθεί η απαίτηση για “ευφυή” εργαλεία και δομές τα οποία μπορούν να απλοποιήσουν την διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών και να κάνουν την περιήγηση στα sites ευκολότερη για τους χρήστες και ακόμη να μεγιστοποιήσουν την ποιότητα και την πληρότητα της διαδικασίας εκπαίδευσης. Αυτό καθίσταται εφικτό μέσω της ολοκλήρωσης των τεχνικών από πολλαπλούς κλάδους και ερευνητικά πεδία. Μια λογική προσέγγιση είναι να συνδυάσουμε τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης, μοντελοποίησης χρήστη και εξόρυξης δεδομένων για να δημιουργήσουμε websites και website εκπαιδευτικά εργαλεία, καθώς κ
Περιγραφή
Το μάθημα στοχεύει στην εκπαίδευση των μεταπτυχιακών φοιτητών σχετικά με τις τρέχουσες τεχνολογίες εκπαιδευτικού λογισμικού και και e-learning, οι οποίες παρέχουν δυνατότητες εξατομίκευσης. Προκειμένου να αντιμετωπίσουμε έναν ολοένα και περισσότερο από ποτέ ευρύ και πολύπλοκο παγκόσμιο διαδικτυακό ιστό, που χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως για την εκπαίδευση μαθητών/φοιτητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης έχει δημιουργηθεί η απαίτηση για “ευφυή” εργαλεία και δομές τα οποία μπορούν να απλοποιήσουν την διαδικασία αναζήτησης πληροφοριών και να κάνουν την περιήγηση στα sites ευκολότερη για τους χρήστες και ακόμη να μεγιστοποιήσουν την ποιότητα και την πληρότητα της διαδικασίας εκπαίδευσης. Αυτό καθίσταται εφικτό μέσω της ολοκλήρωσης των τεχνικών από πολλαπλούς κλάδους και ερευνητικά πεδία. Μια λογική προσέγγιση είναι να συνδυάσουμε τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης, μοντελοποίησης χρήστη και εξόρυξης δεδομένων για να δημιουργήσουμε websites και website εκπαιδευτικά εργαλεία, καθώς κ