Προηγμένα Θέματα Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού (Java)

Ευθύμιος Αλέπης

Περιγραφή

Περιγραφή μαθήματος:

Στόχος του μαθήματος είναι ένας φοιτητής που κατέχει το βασικό επίπεδο (basic-middle level) του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού, να φτάσει έως και το προχωρημένο επίπεδο στο εν λόγω πεδίο. Η κατ’ εξοχήν επικρατέστερη γλώσσα του OO Programming, η Java χρησιμοποιείται ως βάση για το μάθημα, ωστόσο οι γνώσεις που θα αποκομίσει ο φοιτητής  μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιοδήποτε πεδίο και γλώσσα προγραμματισμού.

Στο μάθημα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

  • Java 21
  • Design Patterns
  • Threading-Synchronization
  • Stream API - Functional Style Programming
  • Build-in Functional Interfaces
  • Known Frameworks (Spring Boot, Java Microharness Framework)
  • Reflection
  • Advanced OO: Enums, Records, Sealed Classes

 

Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση να κατέχει σε βάθος τόσο τις βασικές αρχές που διέπουν τον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό, όσο και τα best practices του σχεδιασμού λογισμικού, περιλαμβάνοντας και τη λογική των προτύπων σχε

Περισσότερα  

Ημερολόγιο